liitu turundusklubiga
  • Jõudu-jaksu!
  • Oled majandusteaduskondlane, õpid filosoofiat või tuled hoopis TalTechist? Igal juhul järgmised read pühendan sulle!
  • Oled läbinud 12 klassi koolipingis. Halvemal juhul sattusid vahepeal veel aastaks kaitseväkke. Nüüdseks on aga kõik kannatused läbitud, patud lunastatud ning mekid lõpuks tudengileiba. Nii et punn läheb pealt ja klubis sajab vihma.
  • Palju õnne! Asjad lähevad aina paremaks – oled juhuslikult sattunud veel TÜ Turundusklubi lävele.
  • Jackpot. Bingo. Lotovõit.
  • Liiga hea, et tõsi olla!? Võib-olla ainult illusioon!? Kui julged, siis tee veel see viimane samm ning vaata, mis siin klubis toimub!
  • kuidas klubielu toimib?
    liitu klubiga
  • Astu nüüd see viimane samm ja liitu väljapaistvaima tudengiorganisatsiooniga. TÜ Turundusklubist saad teoreetilised turundusteadmised, praktilise turunduskogemuse ning lisaks saad osa ambitsioonikast network 'ist.
    NB! TÜ Turundusklubiga saab liituda vaid sügissemestril, seega ära maga võimalust maha ja täida liitumisavaldus kohe!
  • omanda teooria
  • Sügissemestril läbime 12-osalise TÜ Turundusklubi koolitusprogrammi. Teadmisi ja kogemusi jagavad Eesti väljapaistvamad turundusspetsialistid. Lisaks koolitusprogrammile toimuvad ka klubiõhtud, mil võtame jala korra gaasipedaalilt maha ning naudime klubimelu.
  • praktiseeri
  • TÜ Turundusklubi ei ole pelgalt kuiv teoorianurk, seega kevadsemestril rakendame omandatud turundusteadmised praktikasse. Turundame 3–4-liikmeliste tiimidena väljavalitud ettevõtteid. Turunduspraktika eest väljastatakse ka tõend, mida saad suvel vanaemale näidata või endale CV-sse lisada. Klubiaasta lõpetame meeleoluka konverentsi ja peoga!
  • mis põhjusel liituda?
  • paista välja
  • kompetentsusega
  • Lisaks teoreetilistele teadmistele saad TÜ Turundusklubist kaasa võtta ka praktilise turunduskogemuse, mis aitab sul tööturul teiste seast paista välja!
  • paista välja
  • network 'iga
  • TÜ Turundusklubi on ambitsioonikate noorte koondumispaik – klubiõhtutelt leiad endale nii uusi sõpru kui ka tulevasi äripartnereid.
  • paista välja
  • juhtimisoskusega
  • Väljapaistvamad turundusentusiastid saavad võimaluse juhtida turundustiimi!
  • ootused klubilisele
    siht saada kompetentseks turundusvaldkonnas
    Sa ei pea esimesest päevast olema turundusvaldkonnas sama kompetentne nagu turunduse ristiisa David Ogilvy, küll aga peab olema siht saada võimalikult kompetentseks!
    avatus uutele ideedele
    „Change is our lifeblood.“ – David Ogilvy. See, et 300 aastat tagasi oli hobune kiireim liiklusvahend, ei tähenda, et see ka täna on. See, et 20 aastat tagasi oli telereklaam efektiivseim viis tarbijani jõudmiseks, ei tähenda, et see ka täna on. Alati tasub kastist välja mõelda ja olla avatud uutele ideedele, millel on potentsiaali täita oma eesmärki efektiivsemalt kui nende eelkäijatel.
    julgus
    Enne uue idee elluviimist ei saa kunagi kindel olla, kas see töötab või mitte. Sellest hoolimata tuleb julgeda katsetada uusi ideid, millel on potentsiaali täita oma eesmärki paremini kui nende eelkäijatel. Nt enne uue turundusidee elluviimist ei saa kunagi kindel olla, kas see töötab. Sellegipoolest tasub kombata piire ning katsetada ideid, mis aitavad konkurentide kõrvalt välja paista efektiivsemalt kui varasemad turundusideed. Parem proovida konkurentide kõrvalt välja paista ja ebaõnnestuda kui sulada keskpärasesse massi.
    koostöövalmidus
    "Many ideas grow better when transplanted into another mind than the one where they sprang up." – Oliver Wendell Holmes. Tiimiga erinevate ideede põrgatamine on väljapaistvaima turundusstrateegia aluseks.
    11
  • aastat
  • 500+
  • vilistlast
  • 17
  • tegevliiget
  • Tule ja saa osaks kogukonnast!
    klubi väljapaistvad vilistlased
    KKK
    Kas peab õppima majandusteaduskonnas?
    Ei pea! TÜ Turundusklubiga on liitunud ka turundusentusiaste TalTechist. Tegu on avatud tudengiorganisatsiooniga, seega on oodatud kõik turundushuvilised tudengid sõltumata erialast ja ülikoolist.
    Kas klubis on liikmemaks?
    Ei ole! TÜ Turundusklubiga liitumine ja liige olemine on tasuta. Liitu klubiga ja kutsu ka turundushuvilised sõbrad liituma!
    Kui palju aega võtab?
    Turundusklubi liikmeks olemine on võimalus, mitte kohustus. Iga liige saab panustada organisatsiooni nii palju, kui ta saab ja soovib, kuid sügisel on rangelt soovituslik võtta osa iganädalasest 2–3 tunnisest üritusest ning kevadel võib arvestada kuni 10 tundi nädalas, olenevalt ettevõttega omavahelistest kokkulepetest.
  • soovid paista välja!?
  • täida liitumisavaldus
  • kirjuta personalijuht@tutk.ee
  • Follow klubi ka sotsmeedias!
    kontakt